måndag 22 april 2013

Magsjuk

Efter att ha blivit galet dålig i lördags natt så ska jag nu försöka få i mig lite mat.
Jag har kokat en torskfile som jag mosat med ett kokt ägg och kryddat med lite salt och peppar.
Milt och snällt för magen och jag hoppas att jag ska få mig det.

Har varken kunnat äta eller fått behålla nått på ett antal timmar så nu är det på tiden att min kropp får i dig lite energi!

Det är inte alls kul att bli dålig på en båt!

Vi gick och la oss ganska tidigt och såg fram emot vara pigga och gå upp tidigt och njuta av den sista frukostbuffen för den här resan och skulle sitta länge och njuta. Men jag fick snällt ligga kvar i hytten medan de andra gick och åt :/ fy bubblan!!

Men annars var resan jätte jätte trevlig och jag kommer lägga upp lite bilder sen när jag känner mig piggare.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar