söndag 14 april 2013

Sista dagen på veckans utmaning och lite mat på det


Idag är det sista dagen på denna veckas utmaning.
Jag kan ärligt talat säga att jag inte gjort de sista dagarna, mina ben och rumpa har varit tillräckligt möra = träningsvärk efter torsdagens benpass! :)

Jag hoppas det har gått bra för er och att det inte har varit för lätt.

I morgon kommer en ny utmaning upp så håll utkik :)







Vi avslutade dagen som vi planerat med grillning och oj vad gott det va.

Vi grillade fläskytterfilé som vi kryddade enkelt med salt, peppar, vitlökspulver och grillkrydda, majskolvar, grönsksspett med röd/grön paprika, champinjoner, zucchini och sötpotatis, och så gjorde vi ett foliepaket av champinjoner och lite av grönsakerna som blev över som vi kryddade med salt, peppar och lite kalorifri bbqsås.

Det var så gott och det bästa är att det är även morgondagens lunch! Mmm lyx :)

Jag har även förberett mellis för två dagar, lite annorlunda än jag brukar ha. Receptet kommer upp imorn.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar