onsdag 17 april 2013

Nytt gym

Spontant blev det till att testa ett nytt gym nu efter jobbet.
Eller nytt å nytt det är samma kedja bara en av deras andra lokaler som ligger lite lite närmre mitt hem :)

Det är ett jätte litet gym som jag kan tro känns mysigt när jag känner mig mer hemma där. Det känns alltid lite konstigt att komma till ett nytt gym med nya maskiner som man inte är van vid!

Jag gillar mitt gym, där känner jag mig hemma, trygg och vet hur allt fungerar! Hemma helt enkelt :) men det var kul att prova ett nytt ställe och kommer säkert gå dit igen.

Jag följde med min fina kollega Nathalie som tränar här så det var ett trevligt sätt att avsluta dagen på!

Jag hade inte tänkt att träna ikväll med hade energi i kroppen som ville ut så då var det ju bara att köra!

Kvällens pass blev axlar, mage (var inplanerat på fredag morgon) men magen får jag slänga in lite mer på fredag.
Fredagspasset får helt enkelt bli cardio och mage.

Nu ska det lagas mat!! Lövbiff <3


LoveYourSelf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar