lördag 27 april 2013

Sockerbakfylla

Vad skönt det ät att vakna med bakiskänsla när man inte druckit en droppe alkohol kvällen innan. NOT!
Jag åt godis och lite sånt igår kväll och det ger sig till känns idag. Huu

Jag brukar inte äta så mycket godis och sånt så min kropp är inte riktigt van med mycket av det. Och ärligt talat så är jag ingen godisråtta och har aldrig varit.
När jag var liten ville jag ha godis för att mina kompisar åt det, jag spottade ut och la tillbaka dem i godisskålen (gossigt).

Vad har du för relation till socker?
Har du blivit sockerbakis någon gång?

Men det är klart ibland är det gott och det var det igår. Men nu inte så gott i mitt huvud ;) jag får stå mitt kast.

Nu ska jag strax bege mig ut i solen för en promenad innan frukosten.






LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar