lördag 6 april 2013

Räkwok med shirataki nudlar

Jag har precis ätit en super god lunch som va en enkel räkwok med shirataki nudlar och grönsaker.

Grönsakerna jag använde idag var paprika, blomkål, vitkål och morot och jag smaksatte med lite peppar, paprikapulver, malen ingefära, gurkmeja, soja, fishsauce, sesamolja och en liten skvätt wok sause. När grönsakerna och smakerna fått "fräsa" en stund la jag i de sköljda nudlarna (först med kallt och sen med kokande vatten) och sist i med räkorna.
Och så var det klart. Det går jätte fort och blir såå gott! Man kan självklart smaksätta som man själv känner :)



Funderar på att byta bort gymet mot utevistelse idag. Det är ju helt fantastiskt väder idag igen så det måste jag ta till vara på! Det ska tydligen inte bli nå vidare väder imorn, tydligen regn så då passar det ju bra att va på gymet.
Jag hade tänkt att ha vilodag imorn men om jag inte kör gymet idag blir det imorn istället. Då är det mage, axlar som gäller.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar