tisdag 23 april 2013

Härligt på G

Härligt jag har börjat kunna äta igen, lite segt men ändå :) det är banne mig underbart att kunna äta mat, något man inte tänker på dagligen!

Jag har precis fått i mig en skål turkisk lätt yoghurt blandat med kvarg för att få upp proteinmängden, bär och toppat med lite granola.
Visst gick det lite segt och det känns lite halvsegt i magen nu men jag fick i mig det. Ett steg mot rätt riktning och en frisk kropp.
Det blir att fortsätta med den milda och snälla maten idag, jag lär nog kunna få i mig mer i magen än igår!

Jag ska försöka mig ut på en promenad idag för att få lite frisk luft och få röra lite på kroppen efter att ha legat sedan i lördags natt.
Måste erkänna att man är lite blek nu så har faktiskt smort in ansiktet med lite brun utan sol, kanske att man ser lite piggare ut :)


Njut av din goda mat, av att du kan äta och att du har mat på tallriken.


LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar