lördag 13 april 2013

Nyhetsmorgon och frukost funderingar

Myyys! Jag sitter i soffan framför Nyhetsmorgon (standard) och funderar på vad jag ska äta till frukost.
Jag börjar bli hungrig och är sugen på att äta något jag inte brukar till frukost. Nu när jag har kollat runt i nya bloggar och sett massa gott är jag så inspirerad till att också experimentera lite i köket.

Vi får se vad jag hittar på :)


På Nyhetsmorgon nu så pratade de med folk som står ute i kö sedan tidigt i morse och ska söka till Idol, helt otroligt att de orkar stå ute i det här vädret och frysa! Tänk vad man kan göra bara man vill något tillräckligt mycket! Eloge till dem.

Nä nu ska jag nog vandra in i köket och titta i alla skåp och se vad vi har hemma.


Har du något gott frukost tips?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar