tisdag 26 februari 2013

Va det någon som sa trötter??

Japp idag e jag riktigt trött, somnade sent igår. Not good! Jag behöver min skönhetssömn!
Mina ögon e så somniga.

Klockan ringde imorse kl:05.00 som vanligt och jag haasssade mig upp och mot gymmet.
Jag måste erkänna att det vart ju inte världens piggaste å starkaste pass men det kändes ändå bra och musklerna va skönt trötta efteråt.

Jag är riktigt nöjd att jag åkte iväg å körde min morgonträning ändå! Det är guld.
Träningen är gjord idag så efter jobbet kan jag åka direkt hem, laga mat å mysa istället för att trängas i gymmet med alla andra. Såå skönt :)
(det finns en stor chans att jag somnar i soffan ikväll, men det e ju bara mysigt)

Körde rygg, biceps i morse å dessa övningar kördes igenom:

Latsdrag
Smalt latsdrag
Pulldown med rep
Sittande rodd
Maskinrodd
Omvända CC-flyes stående
Biceps i CC

Har ni varit ute nått i solen? Så underbart nu när det äntligen tittar fram!


Have a beautiful day













LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar