söndag 24 februari 2013

Hur mysigt

Vilken underbar start på en söndag!
Jag har ätit mysfrukost med min bror å Evve, Kalle åkte iväg tidigare för han skulle till skjutbanan. Nu har även Alex å Evve åkt, Evve ska jobba men vi gick upp i tid å dukade upp en stor frukost med massa olika bröd, frukt, olika pålägg, yoghurt, keso, kvarg m.m, tände levande ljus, satte på mysig musik och satt länge runt bordet innan det var dax för dem att bege sig.

Jag sitter nu kvar och softar lite i väntan på att gymmet ska öppna, ska åka iväg å köra axlar,mage.

Och oj vilket underbart väder! Solen skiner från klarblå himmel och det e ca -2 grader ute så man kan ju inte annat än att va glad!
Det blir nog en promenad i det vackra sedan.

Igår åt vi en god middag å kollade faktiskt på melodifestivalen, jag tyckte faktiskt att det var några bra bidrag igår, typ Ralf var ju grym! Men jag lyssnar på hans musik annars så kanske inte så konstigt men Gud vilken röst han har! Fantastisk!


Nä nu ska jag mysa vidare å ladda inför min träning och stor njuta av den här dagen!

NJUT OCH TA VARA PÅ DAGEN <3








LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar