fredag 8 februari 2013

Proteinshopping och fredagsfika

FREEEDAG!!

Jag slutade tidigt idag så har hunnit med både det ena och det andra.
Kalle som har varit ledig idag hämtade upp mig på jobbet så åkte vi till xxl. Jag gick därifrån med ett nytt proteinpulver. Samma märke som innan bara annan smak, mitt nuvarande är snart slut.
Jag gillar WNT Triple protein, nu har jag jordgubb som är jätte god och inte för söt. Tycker inte om när det smakar för sött. Idag kom jag hem med vaniljsmak. Hoppas den är lika god!

Så imorn bitti ska vi göra vaniljproteinpannkakor. Mmm hur gott låter inte det!?
Recept och omdöme kommer imorn.

Efter shopping åkte vi iväg till ett mysigt café ute på landet å mös lite. Jag lyxade till det med en leverpastejmacka och ett lyxwienerbröd (kors i taget! jag som inte brukar köpa sötsaker men ibland blir man bara sugen å då slår jag till!) till det drack ja färskpressad apelsinjuice (antioxidanter) och en kopp te.

Nu sitter vi hemma i soffan å njuter av att det är fredag!
Känns som en mycket bra start på helgen.


Trevlig helg gott folk!


LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar