söndag 24 februari 2013

Underbara söndag!

Hjälp va folk det var på gymmet i morse! Jag som tänkte att kl:10.00 en söndagsmorgon ligger folk hemma å sover eller äter frukost, men icke sa Nicke de flesta va nog på gymmet.
Det blev ett lite hattigt pass där jag fick gå fram å tillbaka mellan Muskelgrupper å övningar pga väntetid vid maskiner å vikter. Men passet kändes helt ok och jag gjorde de övningar jag hade planerat.

Efter passet kände jag mig så inspirerad och på mycket strålande humör så jag gick å köpte rosor till min älskade kalle. Så han fick en liten överraskning när han kom hem.
Bara för att jag ÄLSKAR DIG så otroligt mycket!!

Vi käkade en god lunch innan vi gick ut på en så skön promenad. Detta väder är alldeles.. alldeles UNDERBART!
Vårkänslor i luften måste jag få säga. Hoppas det håller i sig!


  


Nu ska vi mysa vidare med lite mellis och en varsin kopp te. Mmm mys




Hoppas ni också njuter av denna underbara dag!


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar