torsdag 28 februari 2013

Leg Day

Phu ett sånt pass! Ben kördes på å e rätt trötta nu :)
Känns som att musklerna lovar träningsvärk. Bra betyg <3

Vi ska iväg å bowla ikväll så haha får väl se hur det går med mina trötta ben. Jag kanske glider med klotet på banan.

Nä men det ska bli väldigt kul å bowla, det var hur länge sedan som helst!
Det kanske inte kommer att gå så bra men det kommer säkerligen bli kul! Så känns det kul att hitta på något så här en torsdagskväll, det behöver inte vara helg för att man ska finna tid å göra nå kul med sina vänner.

Å imorn är det fredag och jag slutar tidigt, hur skönt som helst! Det betyder också att det imorn blir sista träningspasset för den här vecka för i helgen tar jag vila från gymmet. Jag hoppas på bra väder så man kan komma ut å promenera, åka skridskor eller nått annat kul.

Nu ska jag snart fixa lite middag och matlådor å ladda för en grym kväll!



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar