tisdag 26 februari 2013

Paketet

Det som låg i paketet var ett nytt proteinpulver, träningsbyxor och så fick jag med en ny shake.

Nu har jag klämt, känt å provat och oj vad nöjd jag e! Har dock inte provat proteinpulvret än (double chocolate, hur gott låter inte det) men ska göra det sen. Spännande!
Jag blev tipsad om det här proteinpulvret av en vän som sa att det var gott, som flytande godis om jag ska va exakt.

Det återstår att se vad jag tycker men det låter onekligen spännande!

Mina nya träningsbyxor e helt fantastiska! De e så sköna att jag skulle kunna bosätta mig i dem!!
De sitter verkligen som gjutet, har faktiskt aldrig haft ett par som e så sköna.
Det kommer tränas mycket i dessa brallor vill jag lova!! Å snygga är de ju också :)

Imorn ska de invigas <3

LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar