onsdag 10 oktober 2012

Snabbt å lätt

Igår var en såndär låång dag! Jag åkte tidigt på morgonen och när jag kom hem efter 10 på kvällen var jag helt slut! Jag hann varken med att träna eller att fixa lunchlåda, men slängde snabbt ihop lite keso med bär i en burk till mellis och ägg hade jag kvar i kylen så jag kunde äta äggmacka till frukost.
Tur att det finns mat på jobbet så jag blev inte utan lunch idag!

TIPS:
Det är alltid bra att ha några kokta ägg i kylen när tiden är knapp eller suget sätter in. Vi kokar alltid några ägg på kvällen när vi ändå lagar middag så att det finns färdigt till nästa dag. Keso och kvarg är också alltid bra att ha i kylen, bra protein källa, går fort att slänga upp, mättar bra, och kan varieras till tusen.

Träningsväskan packade jag snabbt imorse (idag ska jag minsann hinna med min sköna träning!) så nu sitter jag och filurar på vad jag ska köra för pass. Mitt knä är fortfarande illa så benen måste vila, rygg körde jag i måndags och bröst ska jag köra imorn så det lutar åt att köra fokus på core, att stärka kroppen egna korsett är bra för mycket bl.a. ork och hållningen!

Har ni några roliga inspirerande tips på träning/övningar ni brukar köra som jag kanske inte har provat än?
Att inspireras av andra är alltid kul! Så kom gärna med tips :)


Ååh jag blev så glad igår kväll när jag kollade brevlådan: Paket till mig finns att hämta på Ica. Jaa nu har den kommit jublade jag på gatan :) mer om det sen



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar