onsdag 31 oktober 2012

förberedelserna klara

Matlådorna är fixade, äggen kokade och maten upplagd (köttfärssås, fullkornspasta och grönskaker) Nu sitter jag i soffan och njuter med god mat och tv, har en känsla av att fröken kommer somna tidigt idag :)
Det blev inte så många matlådor till imorn då jag slutar tidigt och äter mellis hemma och har vilodag =inget gym.







Nu:
Bus eller godis?? haha jag hade totalt glömt bort! Det stod precis en hel drös med barn utanför dörren och skrek BUS ELLER GODIS? jag bara skratta och sa att jag inte hade nå godis så det fick bli bus.
De blev helt förskräckta och visste inte vad de skulle göra, ett av barnen sa tyst med tom blick : Oj vad ska vi göra? men tänk då kom tant Jenni på att vi nog hade lite gammalt godis längs bak i skafferiet! Phuuh vad skönt att det löste sig för barnen.



God kväll


LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar