torsdag 18 oktober 2012

Jaaa

Har precis stoppat i mig lite mellis, kolisar och protein (2 knäcke med massa kalkon och en banan), bra att stoppa i sig efter ett träningspass :)

Idag äntligen körde vi ben! Det var ett tag sen men nu när knät känns bättre så körde vi och det gick bra. Kände mig lite svagare dock men det vart ett bra pass med dessa övningar:

3x knäböj (med vikt)
3x utfall (med stång)
3x breda benpress i maskin
3x benspark i maskin

Kommer lägga till smala benpress också:) Att köra ben tar längre tid än man tror, det krävs lite längre vila när man kör så stora muskelgrupper.

Jag ser så mycket framm emot att få komma igång ordentligt med min träning och att få komma närmre mitt mål! Min PT ska lägga upp ett schema för min träning och titta igenom kostschemat, till lördag ska allt va klart :D
Får se om jag hinner skriva om upplägget i helgen, annars återkommer jag med det nästa vecka.

ÅÅÅhhWii jag är peppad till tusen!!





LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar