torsdag 11 oktober 2012

Följ känslan

Idag fick jag ställa in mitt PT-pass pga att jag fick jobba över (lätt kris på jobbet). Jag tänkte att jag skulle dra dit sen när jag slutat å köra ett pass själv, men när jag väl slutat så kände jag ett enormt behov av att få komma ut i naturen! Sagt å gjort så skippade jag gymmet för att få komma ut i spåret på en runda.
Efter en stressig å lång dag så behövde jag komma ut i naturen, motionera, andas frisk luft och ladda ny energi! Det var så skönt, höstluften är himla härlig och visst blir man lugn av att vistas ute i naturen.



                                                         




När jag kom in efter min pw kände jag mig fylld med ny energi och lagade till middag. Det blev falukorv(självklart med hög kötthalt!) som jag kokade med lagerblad och kryddpeppar till det hade jag surkål (vet jag e lite konstig men jag älskar surkål som också har bra egenskaper), paprika, tomat, sallad, purjolök, lins&bönsalsa och så klart en klick senap. Hade tänkt göra rotmos men kom på att vi gjorde gryta på rotfrukterna här om dan. Korv med rotmos är min absoluta favoritmat men det vart jätte gott med grönsaker till!

Korv är något vi äter väldigt sällan, äter hellre rena produkter. Men när suget sätter in väljer vi bara korv med HÖG kötthalt.


Nu ska jag bara packa färdigt för helgens äventyr sen ska jag och min älskling mysa i soffan. Vi har vårt fredagsmys ikväll då vi ska åt olika håll i helgen.




LoveYorSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar