torsdag 25 oktober 2012

I'm back

Jag vet att jag varit borta några dagar men nu är jag tillbaka och det känns jätte bra! <3


Förra veckan var jag och köpte denna nya shaker. Jag har tänkt köpa den ett tag för jag tycker den verkar så bra å jag e super nöjd! (plus att den e rosa å fin)
3 in 1 multi-storage shaker. Det finns 2 extra "lådor" man kan skruva på. Det finns även en "avdelare" om man vill dela upp piller som tex omega 3 eller dylikt i den ena förvaringslådan.
I den andra förvaringslådan kan man ha tex proteinpulver eller flingor. Och i shakern kan man ha vätska som vatten, mjölk eller kanske yoghurt :)

Den är jätte smart och smidig att ha med i träningsväskan/väskan för ett bra mellanmål när man är ute å flänger.
Dock lite dyrare än de vanliga shakerna men det e den värd!

Den är värd att införskaffas då man slipper massa olika lådor och disk och inte tar så mycket plats i väskan ;)








Jag ska senare återkomma med kost och träningsupplägg som jag har lovat!


LoveYouSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar