torsdag 4 oktober 2012

Som jag har längtat!

I morron är det äntligen fredag! Jag har längtat och sett ifram emot den här helgen länge å nu e den äntligen här. Mys och kvalitets tid står på schemat <3
Efter denna röriga och händelse fyllda vecka ska det bli mycket skönt att åka iväg och njuta med hjärtat mitt!
Mer om det sen....


Idag var jag faktist så duktig att jag promenerade till jobbet! Gick hemmifrån innan 06.00 i mörkret och kom fram till jobet såå svettig, tidsoptimist som jag är fick jag gå jätte fort! Men det var en otroligt skön start på dagen! Efter jobbet rev jag av ett skönt bröstpass tillsammans med min PT.
 Nu blir det 3 dagars vila från träning fast det kommer att promeneras en hel del i helgen på vår lilla tripp!

Kanelbullens dag idag. Har ni ätit några kanelbullar? Själv har jag njutit av en stor och super god kanelbulle! Det är något speciellt med nybakta kanelisar! Till det tar jag gärna ett glas kall mjölk...mm....
Hur äter ni helst era kanelbullar??

Nu ska jag läsa lite bloggar och hitta inspiration till middagen, vet inte riktigt vad jag ska äta.


                                                     



LoveYourSelf
                                                     



                                            

1 kommentar:

  1. Jag vill ha min ny bakta kanelbulle med en stor latte. mmmm va gott.

    SvaraRadera