måndag 29 oktober 2012

Stretcha

Jag har precis avklarat dagens styrka = baksida ben, ländrygg å mage.
Mina vader har fått arbeta hårt idag så jag stretcha dem lite extra, vill inte få så stela muskler.

Att stretcha tar inte bort träningsvärken men däremot så får man mjukare, smidigare muskler och kan också reducera skador.
Jag har varit dålig på att stretcha den senaste tiden och därför känt att mina muskler blivit stelare. Vill ju inte gå runt med ben stela som stockar! :)

Så ta för vana att stretcha musklerna du använt, dra på en lugn musiklista, stretcha och njut!

För att hålla igång min stretching håller jag på att skapa en lista med skön musik.

Kom gärna med tips om du har en lugnt, skön låt du tycker om!


Nu ska jag hem å laga mat (lax på någe vis)


LoveYourSelf

2 kommentarer:

  1. Awolnation - Sail & Sun is Shining (smoke out dubstep mix)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, de va jätte bra å e nu tillagda i min "stretchlista"

      Radera