lördag 27 oktober 2012

Styrkepass check


Dagens styrkepass avklarad (bröst,axlar,triceps) och jag är mätt och belåten efter lunchen som idag bestod av gravad lax, färsk pasta med spenat, sallat, ruccola, gurka, paprika, körsbärstomater och lite vitlökspeppar på det. Nu har jag fyllt på med en bra fördelning av protein, kolhydrater och antioxidanter så kroppen kan återhämta sig och bygga upp musklerna.
Jag kan rekomendera er att köpa vitlökspeppar, den är otroligt god och piffar upp vilken rätt som helst!




Nu ska jag låte maten sjuka undan lite (sitta i soffan och läsa skvallerblaska, vila lite från mina tränings å hälso tidningar/böcker. vill ju inte få för mycket av det goda) sedan blir det nog en promenix det är ju så strålande väder som jag vill ut och njuta av!


Jag får njuta av denna vackra lördag själv då min älskling är med jobbet och lirar hockey för att sedan titta på match och äta mat, hur kul låter inte det?!
Jag har handlat hem så jag kan tillaga en lyxig middag och lite till soffmyset ikväll :)
Underbara lördag!


Ut och njut av det vackra vädret ni med!




LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar