onsdag 10 oktober 2012

Mitt paket

Ja min träningsbibel är här! Den här boken kommer jag alltid ha framme så jag kan bläddra fram och tillbaka i, tillsammans med mina andra mycket inspirerande böcker och tidningar.
Tänk vad jag ska kunna lära och utveckla min träning och nå nya fantastiska mål.
Den är fullsmockat med övningar för hela kroppen och det finns även färdiga träningsprogram som man kan kombinera på olika vis.

Övningarna i boken finns i olika variationer (lättare och svårare) så är du en ovan motionär som vill komma igång och lära dig eller en van utövare som vill utveckla sin tränig så passar den här boken perfekt för alla.
Det finns tips och inspiration om tex hur du ska äta för resultat, mäta dina resultat m.m.




Nu ser jag fram emot en lång frukost med levande ljus, skön musik, ingen stress, en stooor kopp te och den här boken framför mig. Det är vad jag kallar njutning!





"Stora boken om styrketräning innehåller en skön mix av information, inspiration och transpiration för en bred målgrupp"


Nu ligger jag i sängen och ska bläddra i min nya älskling (får se hur långt jag hinner innan jag somnar med boken i ansiktet). God natt


LoveYourSelf

2 kommentarer:

  1. Ta med dig bibeln när du kommer till helgen. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart tar jag med mig den! Vad vi ska inspireras i helgen :)

      Radera