lördag 13 oktober 2012

Fullkomligt njuter

Efter 2 timmar lång promenad i det sköna höstvädret och lite mat i magen ska jag lägga mig och slappa i soffan, kanske se en mysig film.

Jag fullkomligt njuter av denna helg! Det är så värdefullt att bara va och inte göra nått, bara ladda värdefull energi och njuta, njuta och åter njuta!
Imorgon ska jag iväg på ett litet äventyr som jag sett fram emot ett tag nu :)

Karln min verkar njuta av sin helg han med. Han och några grabbar har tagit båten ut till en ö där de ska tälta inatt ( brr kallt säger jag) men de verkar stor trivas! De fiskar, eldar, äter gott å umgås. Låter ju faktiskt inte så tokigt så nästa gång måste jag nog hänga på och äventyra :)

Nu ska jag fortsätta njuta av min lördag!

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar