måndag 8 oktober 2012

Ny vecka

Då var det måndag igen. Jag tycker det är skönt med måndagar, ny vecka, nya tag å ny skön energi från helgen!

Idag blev det tyvärr ingen morgonträning för mig, jag har fortfarande ont i knät sen jag ramlade i trappen. Det har blivit värre och det kan kanske bero på alla sköna å underbara kilometer vi gått i helgen.

Jag känner att jag inte har samma energi som jag brukar ha på måndagar då jag tränat på morgonen! Hoppas att knät är i form så jag kan gå på passet nästa måndag. Det är ett så skönt sätt att starta veckan på!

Ikväll får det bli ett överkroppspass då jag inte behöver belasta mina knän!

Och helgen å helgen!! Jag ville inte att den skulle ta slut! Vi promenerade runt i Västerås med kanon väder hela vistelsen, åt gott, shoppade en del nya kläder och skor, satt nere vid hamnen och har bara fullkomligt njutit av varandras sällskap!
Vi va på en urmysig matmarknad där jag köpte raw godis (tillagas på låg temperatur ca 45 grader och bara av naturliga råvaror) med smak av hallon och lakrits som var jätte god! Att rekommendera när sötsuget sätter in.

Helgen avslutades perfekt med lunch/middag hos mina föräldrar med världens bästa farmor. Det bjöds på porterstek med portersås som är den absolut godaste såsen som finns!!(det är så man kan äta den med sked) Till efterrätt fick vi tårta som Evve tagit med från Tösse och glass :) Gottigott

Vad har ni gjort för att förgylla eran helg?


Här får ni se några bilder från min helg

ps. Gå in å kolla Kalles blogg "var är maten" (länk här till höger). Han har lagt upp bilder och även skrivit mer om vad vi ätit i helgen.

LoveYorSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar