måndag 1 oktober 2012

Soffmys

Mjukis stassen är på å jag sitter äntligen i soffan, maten är färdig
( ungsbakad lax, bulgur kokt med vegeta(såå gott!) och sallad) och jag ska titta på vetenskapens värld som börjar kl:20:00. Det ska handla om motion, jogging, kroppen och myter vilket jag tycker verkar jätte intressant!

Ett litet tipps som ni kan titta på ikväll

Efter jobbet gick jag och skaka rumpa och gjorde av med massa energi på ett zumbapass. Kul att bryta av gymträningen med dans ibland!
Men jag måste säga att jag kände av mitt högra knä som jag slog i marken imorse när jag missade några trappsteg och föll ner på den blöta asfalten. Måste sett lite roligt ut för direkt när jag landat såg jag mig omkring och flög upp som en gasell ihopp om att ingen sett vad som just hänt och gasade iväg till busshållsplatsen!
Resultatet blev ett ömt litet knä = studsa mindre på träningen å det går bra :)

Så nu måste jag erkänna att en ny lampa till utebelysningen står högt i kurs! Det är verkligen mörkt på morgnarna. Man ser ju för tusan inte vart man sätter fötterna!

Nä nu ska jag fortsätta med mitt soffmys och äta min goda mat!

Ha en god kväll du med!



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar