tisdag 18 juni 2013

Kvälls promenad

Oj oj oj mina ben.. Och rumpa! Jag fick trots allt en ordentlig träningsvärk. Undrar hur det kommer va imorn :)

Kan även påpeka att jag börja känna av i bröstmusklerna från passet i morse redan nu. Hur ska detta sluta?

Fast det är samtidigt otroligt skönt, ett kvitto på att träningen ger.

Efter jobbet var jag och Kalle ute och svängde lite och handlade lite inför midsommar. Kan ni fatta att det redan är midsommar? Helt galet vad fort tiden går!
Bara 1,5 dag kvar.. Va mysigt det ska bli!

När vi var klara med dagens ärenden gick vi ut på en promenad i den sköna sommarkvällen. Ett perfekt sett att avsluta dagen på, en promenad i naturen med älskling, längs vattnet, fåglar som kvittrar och härliga sommar dofter.

Ny laddad och behagligt trött ska jag krypa ner i sängen och försöka läsa lite. Det är så barnsligt mysigt att krypa ber i sängen ibland och få läsa eller bläddra i en tidning.

Imorn är det upp tidigt igen så man kan äntra gymmet, som vanligt <3






LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar