onsdag 26 juni 2013

30 dagars MAGutmaning - hur går det?

Det är nu ett tag sen jag lade upp nuvarande utmaning som denna gång är fokus mage.

Hur går det? Hur känns det.
Har du hållt dig till planen eller har den kanske ruckats lite på?

Kanske har du precis hoppat på utmaningen eller har du missat den är det inte försent. Tanken är att man ska kunna starta när man vill. På dina egna villkor.

Tvekar du? Kör bara kör. Det är inget du kommer ångra. Börja idag, imorn eller första dagen på semestern, det är helt upp till dig.

Jag tycker att det är skönt att köra på morgonen innan dagen drar igång och när det blir väldigt många reps delar jag upp det i olika pass, tex en del på morgonen och en del på kvällen. Man kan ju så klart dela upp det så många gånger man vill och behöver bara man är klar med dagens utmaning när man går till sängs.

Jag tänker mig att jag ska lägga upp fler utmaningar under sommaren. Både långa och korta. Det kan va allt från 30 dagars som denna till en dags utmaning.

Jag hoppas ni hänger på

Låt detta bli en underbar som att med plats för både träning och vila. Sommaren 2013 <3

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar