söndag 2 juni 2013

Dagens frukost

Äggröra på två ägg som tillagats i olja och smaksatts med salt, peppar och lite bladpersilja.

Jag kan verkligen rekommendera att hacka ner lite persilja i äggröran! Det gör det lite godare, lyxigare och så ser det trevligt ut med lite färg :)

Till det hade jag även en skål med havregrynsgröt (fullkorn) som jag kokade upp med lite salt, kakao/kanel, hallon och så toppade jag det hela med några frusta blåbär och en liten skvätt kokosmjölk light.

Det smakade himla gott. Vi hade ingen mjölk hemma så jag tänkte att det kan nog va gott med lite kokosmjölk till, skadat inte att prova och resultatet blev över förväntan. Däremot räcker det gott och väl med en liten skvätt kokosmjölk tycker jag, för smakens skull.

Det hela blev en mycket god och lyxig söndags frukost ute i värmen! (Sjukt varmt och fuktigt idag) fantastiskt <3

LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar