söndag 2 juni 2013

Ben, RUMP - passet

Oj vilket jävla pass!! Jag var helt slut och min rumpa skriker TRÄNINGSVÄRK!!

Dessa övningar kördes:
Knäböj
Enbensknäböj höger/vänster
Höftlyft på bänk
Finnen
Sidolyft
Froggy glute lifts
Pissande hunden böjt ben höger/vänster
Pissande hunden raka ben pulserande höger/vänster
Marklyft
Vadpress vikt + vadpress - super set

Avslutade det hela med pulserande knäböj utan vikt, sen var jag helt färdig!

Jag kommer garanterat få träningsvärk i rumpan!! Och att träna ute i 26 graders värme är både skönt och påfrestande.
Det var ett kul pass och som man brukar säga, omväxling förnöjer och är bra för utvecklingen.

Hade ju även åkt inlines i ca 35 min innan styrkan.








Snart kommer utmaningen upp. Jag ska strax börja jobba på den = jag startar redan idag :)


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar