torsdag 27 juni 2013

Ny proteinbutik

Men vad hände med vädret igentligen??
Det skulle ju vara sol och jag skulle ju sola med en bra bok på bryggan innan jobbet!

Aja så kan det gå,

Jag är nu istället påväg in till stan och ska handla lite och strosa runt lite innan jag ska möta upp bästa Evelina på en fika å lite små fix. Det ser ut som att bli en mycket trevlig torsdag!

Apropå handla så har det öppnat en ny butik med kosttillskott i Tumba, en av Sthlm största sortiment tydligen..ooh farligt farligt att ha en sån butik nära mig :)
Jag har inte varit där än men det lär inte dröja länge innan jag besöker den kan jag tro.

Får se hur länge jag kan hålla mig därifrån, det är faktiskt inget jag behöver just nu. Eller proteinpulver vanilj vill/behöver jag ju faktiskt :)

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar