tisdag 11 juni 2013

Woop woop

Kolla vad jag hittade i brevlådan när jag kom hem..... En TIDNING.... Åh vad jag älskart!

Jag önskade faktiskt att jag skulle ha en ny tidning att läsa ute på balkongen, gissa om jag blev glad nu när jag har det <3


                                                         



Men till träning då.

Bröst, triceps passet gick bra i morse. Hann även med att avsluta det hela med dagens magövningar. Det kändes grymt skönt att återigen äntra gymmet och få lyfta vikterna! (Det var ju ändå en hel vecka sedan :p)




Så här såg passet ut:

3x lutande hantel flyes
3x cc-flyes nedifrån
3x krigar flyes-cc
4x cc-press lutad
3x incline press
3x pushdown cc
3x pushdown rep

Och avslutade med dagens magövningar som var:

50 sit-ups
50 crunches
30 leg raises
38 s plankan

Sedan var det dax att hoppa på cykeln och fara till jobbet.

Jag tog en skön promenad på rasten och lade mig också en stund i gräsen och tittade upp på himmelen. Helt fantastiskt, det ger en sådan frihetskänsla!

Att se de mjuka molntussarna sväva förbi och att ligga i det mjuka väldoftande gräset gör så att jag känner mig fri, lycklig och ger mig även en stark längtan till semester samtidigt som jag verkligen kan njuta av och älska nuet.

Det är gött å leva!

LoveYourSelf








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar