torsdag 27 juni 2013

God morgon

Idag är det redan torsdag vilket för mig betyder att jag inte hinner med att träna på morgonen (är redan på jobbet och öppnat snart).

Jag slutar tidigt på torsdagar och brukar alltid dra till gymmet när jag slutat men idag har jag lämnat träningsväskan hemma för jag vill för en gångs skull komma hem tidigt och bara vara. Kunna lägga mig i solen, läsa och njuta av dagen.
Om det blir så fint väder som lovats funderar jag på att fixa mellis att ta med och cykla till bryggan och lägga mig.

Man kan göra sommriga/semesterliga saker fast man jobbar, passa på och njut av den svenska sommaren!

Träna gör jag istället ikväll med älskling och det lutar åt att vi kör axlar, mage idag istället för ben då Kalles men är körda efter måndagens benpass, då kör jag benpasset imorn bitti.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar