tisdag 25 juni 2013

Med skakig överkropp säger jag god natt

PTpasset blev inställt och jag fick köra själv, vilket var rätt skönt för jag kunde börja tidigare och därmed bli klar tidigare. Med trötta bröstmuskler och skakiga armar (körde bröst,triceps) blev det en snabb sväng i på butiken och köpa lite nödvändigheter som smör, ägg. Kvarg, keso, kräftstjärtar, Lowcarb bröd och riskakor.

Jag kände mig så otroligt sugen på kräftstjärtsallad så det slank ner i korgen bland sånt som faktiskt tagit slut hemma. Jag har typ cravings efter riskakor och det bästa efter ett styrkepass är att få stoppa i sig riskakor till proteinshaken. Haha skönt att man kan uppskatta det lilla.

Väl hemma förbereddes matlådor, träningsväskan och middag sedan intog vi middagen ute på balkongen och låg sedan kvar där ända till 9 rycket då kalle kände sig tv sugen och jag ville krypa ner i sängen och läsa lite vilket jag ska göra nu. Visst är det väl fantastiskt när man kan ligga ute i "kortkläder" ända in på sen kvällen utan att frysa! Love it

Middagen blev som sagt kräftstjärtsallad gjord på bl.a. mix sallad, tomat, lök, gurka, rädisor.....till det hade jag en klick keso och två skivor rostat lowcarb bröd. Enkelt och gott. Jag kokade upp shiratakinudlar till lunchen istället för att ha bröd. Nyttig och mättande KräftNudelSallad.








LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar