tisdag 25 juni 2013

Dagen kan knappt börja mer harmoniskt

Det blev en 50 min lång PW imorse som var helt underbar!
Det var lagom varmt, inte en kotte ute och vattnet låg helt spegelblank.
Jag gick med full fart så svetten lackade, leendet växte och jag blev så lugn, harmonisk och lycklig.

Så här ska jag starta mina dagar ofta i sommar när jag inte har gymmet att gå till. Jag känner mig så lycklig, frukosten smakar himmel och man är fullladdad med energi och glädje för resten av dagen.

Imorn är det dock gymmet som gäller på morgonen men det är ju så att jag faktiskt älskar att gymma på morgonen innan jobbet. Då är det gjort och man har kvällarna fria, det bästa av två världar :)

Om jag har tillgång till gym under semestern kommer jag absolut gymma på morgonen för att sedan ha dagarna fria till strandhäng eller vad jag nu kommer ha för mig. Annars kommer det bli mycket promenader, joggingturer, lekar och träningspass i det fria MEN också mycket vila!

Hur tränar du under semestern?

Släpper du alla hämningar kring mat och träning eller slappnar du bara av lite?

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar