onsdag 26 juni 2013

Rygg och biceps och "fusk mat"

Imorse blev det ett bra ryggpass med min PT. Han är inne och svänger lite på jobbet då han är mitt emellan 2 tävlingar.

Det var ett tag sen vi körde så set var kul och givande. Det blev lite nya övningar som kändes grymt bra för min rygg!

Sedan körde jag biceps själv, ibland går ju tiden bara så snabbt :)

Idag har jag haft en lång dag på jobbet(sluta sent) men med detta väder och man kan vara ute hela dagarna är det svårt att klaga.

Sitter nu faktiskt och väntar på mat, det blir trot eller ej hämtmat. Thai och det ska bli så gott!

Ett tips:

Det är så bra när man beställer med ris för då kan man själv lättare välja hur mycket kolhydrater man vill äta och så brukar jag se till att beställa en rätt med mycket grönsaker.

Perfekt när man lyxar/slarvar/unnar sig en vanlig vardag utan att rucka för mycket på rutinerna.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar