måndag 10 juni 2013

Mullbär och soltorkade äpplen

Jag har precis varit inne och handlat. Vi behövde grönsaker och äggvita men så hittade jag mina älskade mullbär, det var länge sedan och så köpte jag en påse med soltorkade äpplen.

Är det någon som har provat soltorkade äpplen?
Jag tyckte att det lätt spännande, något att ha till gröten, yoghurten eller varför inte i salladen.

Jag funderade lite på att strunta i vilodag och dra till gymmet iallafall.. Men så blir det inte.. Jag är sååå trött att jag knappt orkar med mig själv! Det känns att jag har sovit alldeles för lite, jag behöver min skönhetssömn så idag blir det tidig säng!

Istället tänker jag ta vara på det sköna vädret och ge mig ut i spåret. Jag känner en längtan att få komma ut i naturen så det blir en runda när jag har packat in varorna.

Sen blir det matlagning, packning av träningsväska och sedan blir det soffläge (kommer säkert somna i soffan) innan läggdags.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar