måndag 19 augusti 2013

UTMANING (Drick inte 2 L vatten innan du lägger dig)

Men herre gud vilken natt!

Det började igår kväll när jag skulle lägga mig 1 gång, 2 gånger, 5 gånger....ahhh!!! Så fortsatte det sedan hela natten.

DRICK INTE 2 L vatten på kvällen!! Jag varnar er!

Jag har nämligen gått med i en utmaning som går ut på att dricka 2 L vatten om dagen i 14 dagar. Bara det att vi flängde runt så mycket igår så det vart mycket att dricka på kvällen. Haha

Idag är det jag som ska dricka mer under dagen.

Gå med i utmaningen du med och följ med mig. Drick 2 L vatten om dagen i 14 dagar.

Vi dricker oftast alldeles för lite vatten och det är en hälsosam vana att dricka vatten som vi borde ta vara på.

Prova och känn hur kroppen känns. Kanske känner du dig piggare och lättare när vätskebalansen balanseras?. 
Kanske får du som jag springa på toa hela tiden :)

Nä nu är det dax för mig att inta gymmet och starta den här måndagen på bästa sätt! 

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar