söndag 18 augusti 2013

Nystart

God morgon fina söndag!

Idag är det faktiskt fint väder, hur ärligt är inte det!. Jag och min kärlek ska definitivt ut och promenera idag ( kanske hitta lite svamp ) men det som står högst på listan att göra idag är att gå på husvisningar. Vi har några stycken att springa emellan och det känns väldigt spännande!

annars ska jag som vanligt på söndagar förbereda inför kommande vecka, träningskläder ska läggas fram så jag bara behöver hoppa i dem imorn bitti, kläder ska packas och matlådor ska förberedas. Det är så skönt när allt är förberett och klart när klockan ringer tidigt imorn bitti och jag vet att jag får i mig bra mat och byggstenar när jag planerar och gör mina egna matlådor.

planerar du dina egna matlådor? 

Har man som jag olika mål med träningen och hälsan så är det av stor vikt att planera sina måltider så man får i sig rätt mat för sitt specifika mål och man inte faller för onödiga och dåliga frestelser när hungern slår in. Bra mat, regelbundna måltider (gärna var tredje timme) = glad kropp Och välmående kropp, och resultaten kommer att komma.

aprop nystart så väntar jag ett mail från min PT innehållande mina nya kost och träningsupplägg. I morgon kör jag igång med det nya och jag är så taggad! 

Så idag ska jag ta det lugnt så min kropp är ordentligt utvilad för nystart och en ny tuff period i gymmet där jag ska fortsätta bygga och forma kroppen.

Kör hårt!


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar