måndag 19 augusti 2013

Proteinsmoothie - recept

Igår gjorde jag en så god proteinsmothie som jag intog på språng mellan visningarna.

Jag slängde ihop mixade bär, spenat,nyponpulver, proteinpulver med smak av päron och vanilj (smakar päronsplitt), och en liten skvätt vatten. Mixade allt och så var det färdigt. Hällde över smoothien i en shaker och gick.

Jag hällde bara på måfå men gör efter känsla, tog bara lite spenat för att det inte skulle ta för mycket smak. 

Ett gott, fräscht och mättande mål.


Jag kommer senare idag göra ett inlägg om vad du kan ha i den smoothie. Håll utkik.


Fick by the way till ett jäkligt svettigt benpass imorse. Klart skakig och nöjd efter passet = perfekt start på dan!

     Svettig, glad och nöjd tjej imorse :)

LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar