torsdag 15 augusti 2013

Hej jag är en T-rex

Alltså jag har så ont i mina armar! Det blev en lite väl tuff träningsstart för mig, rivstart som hette duga!

Jag har överansträngt mina armar så har så förbannat ont i mina fästen i armvecken. Går runt som en T-rex och kan knappt sträcka på mina armar. Haha inte klokt :)

                  

Jag har annars tagit det lugnt med träningen den här veckan, har blivit mest cardio men imorn blir det ett benpass och så blir det ett till styrkepass i helgen. Får se vad det blir för pass beroende på hur det känns i mina armar.

Maten kör jag på med som vanligt, rätt fritt denna vecka fast bra mat. En så kallad uppvärmnings vecka. Jag har träffat min PT 2 gånger och vi har då hunnit gå igenom träningsupplägg gått igenom lite nya övningar, stretch mellan setten, rörlighetsövningar, mål och pratat lite kost. Han ska skriva rent allt och göra det nya kostupplägget och jag ska få allt till helgen så jag kan köra igång på riktigt på måndag. 

Jag är så jäkla taggad nu! Det ska bli grymt kul att köra igång med nya upplägg och jobba mot mina mål!

Det blir en mätning och lite mått i helgen eller början av nästa vecka också, då har jag lite att gå efter ;)

Nu jäklar kör vi!!!

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar