onsdag 7 augusti 2013

Dagens frukost

Frukosten idag blev sådär himla god!

Jag mixade osockrad sojadryck, blåbär, jordgubbar, hallon, liten nypa vanilkpulver, liten nypa laktitspulver, och kvarg till en härlig "sorbet". 

Det hällde jag över i en skål och toppade med phyllisfrön, boveteflingor, nyponpulver, granola och några skivor nektarin.


Till det åt jag ett ägg, hembakt tunnbröd från Norrland med kalkon, groddar, tomat och till detta drack jag ett glas limevatten.

Otroligt gott, näringsrik, proteinrik och mättande = jag väldigt glad!

LoveYourSelf

2 kommentarer:

  1. Letade runt på bloggar efter nyttiga recept till kvällen, det här låter grymt gott! :)

    Gillar du kvarg kolla in min sida kvargen för mina favoritrecept.. skicka gärna in om du har någon favoritblandning.

    Kör hårt med träningen!

    Med vänlig hälsning
    Niklas från aminosyrorna.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, hoppas du gillar det :)

      Jag ska absolut kolla in sida/sidor. Det är alltid kul med ny inspiration!

      Kör hårt

      Radera