måndag 30 september 2013

FitnessPannkaka - äppel och kanel

Imorse var jag som vanligt på gymmet, det blev cardio och lite rehab som fick stå för dagens.

Eftermiddagen bestod av utbildning/kurs genom jobbet som kommer bli mycket spännande. 

Och nu sitter jag i köket och har laddat med nya tidningar som ska ge mig inspiration och motivation till hemmet, en kopp te och en himmelskt god pannkaka.

Äppel och kanel pannkaka

1 ägg
1 dl äggvita
1 dl vatten
20g proteinpulver (apple pie)
1 tsk smör
1 skvätt kanel
Pepparkakskrydda

Blanda ihop alla ingredienser förutom pepparkakskryddan. Stek pannkakan i smöret, när den är klar serverar du den med lite pepparkakorskrydda strödd över.

Den vart galet god idag med perfekt spröd yta och mjuk insida. Mmm smarrimums!

Det vart överraskande gott med pepparkakskryddan till


Har köpt en ny matlådepåse som jag tycker passar mig perfekt! Min mat är helig :)

LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar