torsdag 19 september 2013

Akupunktur

Mitt besök hos sjukgymnasten bestod av akupunktur. Jag var lite nervös för hur det skulle kännas (är nålrädd) men det gick bra. Vi ska fortsätta med det nu de 2 närmsta veckorna när jag även går till kiropraktorn som ska lösa upp mina låsningar osv. 

Akupunkturen ska hjälpa mot smärtan och det känns faktiskt som att det hjälper så jag tror på det här!

Påvägen hem skulle jag stanna i centrum och köpa hem tidningar till min älskling så han har nått att göra nu när han är sängliggandes. Det blev en snabb sväng in på en skobutik vilket inte var meningen.
Och oj å hopp vad var det som slank med hem...


Ett par nya skor. Skit snygga är de! (Syns inte så bra på bilderna men det är röda dragkedjor bak)


            Lyckliga jag! 

Träningen fick snällt låtas bli idag, får inte träna överkroppen iaf en vecka framåt sen får vi se. Imorn blir det ett enklare benpass, cardio och mätning med PT, förhoppningsvis ska jag va klar innan älskling vaknar så jag kan hjälpa med frukost och så.

Men ikväll ska det iallafall bli en PowerWalk för min del.

LoveYourSelf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar