söndag 1 september 2013

Min dag

Jag började dagen med att säga adjö till min älskling som åkt upp till Norrland för en veckas älgjakt. Sedan var jag med mina brorsor och hälsade på vår sjuka mamma.

Sedan var det av till Täby C för att besöka den nya butiken Lorna Jane, en butik med träningskläder för kvinnor. 

Jag hade bestämt träff med min bästa Denise.


Vi började med att käka en underbart god lunch. Eller snarare så började vi med att irra omkring och gå vilse innan vi vrålhungriga hittade restaurangen och fick i oss en välbehövlig måltid.


Shoppade loss lite inne på Lorna Jane.


Fick med hennes nya bok som är sjukt inspirerande och fin. Rekommenderas starkt! 
Jag fick även en tränings dvd.

Bra läsning och en proteinshake på tåget och resan kändes snabb.


Väl hemma blev det en god fiskmiddag, packning och förberedelser till imorn.

        (Dålig bild, man ser inte riktigt    hur kläderna ser ut. Men de är snygga!)

Ooh inte lätt att välja vilka kläder jag ska träna i imorn. Jag är så nöjd med mina nya inköp! Kläderna sitter som gjutet plus att de är riktigt snygga :)


Och nu sitter jag i soffan, har precis ätit mitt kvällsmål (fitness pannkaka) och glor lite på tv. Ska strax lägga mig istället, kanske läsa en sida eller två. Skönt att lägga sig tidigt så man är pigg imorn när klockan ringer.


LoveYourSelf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar