fredag 13 september 2013

Minnen - underbara minnen

Jag lyssnar för ovanlighetens skull på radio och får höra en gammal låt och vips så kom en gammal minnesbild upp. Underbart!

När den här låten kom för ett antal år sedan så lyssnade min pappa på den jätte mycket, även jag tyckte om den starkt! Vi hade den till och med på singel, haha tänk det var på den tiden man köpte singlar på cd, otroligt vad tiden går!

Jag kommer ihåg en dag när jag och pappa kom hem, kommer inte ihåg vad vi gjort men hem kom vi :) Det var på den tiden vi bodde i radhus och hade garaget en bit bort från våran gård.

Vi körde in i garaget men kunde bara inte kliva ur förrän vi hört klart hela låten. Där satt vi, jag och pappa i garaget och lyssnade på gangsters paradise på högsta volym!

Tänk att jag kommer ihåg det här. Något så enkelt men jag kommer ihåg det som om det vore igår.
Vissa minnen är speciella <3




Minnen, underbara minnen <3

Kommer du ihåg pappa? :D
Och visst är det fortfarande en skön låt!


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar