onsdag 25 september 2013

Mätning med PT

Jag hade mätning och vägning med min PT imorse.

Jag vaknade upp och kände mig allmänt upplåst och svullen - perfekt tänkte jag, men det påverkar nog inte så mycket.

Men gisses så bra det gick. Super bra resultat på bara ca 4 veckor och jag känner mig så stolt och peppad. Nu vill jag bara fortsätta!

Jag har gått ner i fettprocent och ökat i muskelmassa, precis som jag vill.

Upplägget jag har nu funkar och passar verkligen mig sååå bra! Kan inte va mer nöjd :) det funkar för mig.

Jag hoppas bara att jag får börja träna överkroppen snart, ska till sjukgymnasten imorn så får se vad hon säger. Hoppas jag iallafall får börja köra ben lite hårdare = det blir extra fokus på ben och rumpa bu när jag måste ta det försiktigt med överkroppen. Anpassning vilket inte är så dumt!





LoveYourSelf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar