lördag 21 september 2013

Choklad och jordnötsgröt

Med namn på olika aminosyror i huvudet säger jag god morgon.

Ja jag tror att nånting fastnat i huvudet av mitt pluggande, vilket känns så klart skönt :) det första jag fick upp i morse var Arginin och Histidin som snurrade runt som banderoller i huvudet (det är två olika aminosyror).

Nu sitter jag med skolböckerna, te i min fina kopp jag fick för många år sedan av min bästa vän, och en skål med choklad och jordnötsgröt framför Nyhetsmorgon, laddar inför ett gympass.


Choklad och jordnötsgröt

1 dl havregryn fiber
30 g proteinpulver choklad
1 tsk peanut butter spread
Vatten

Jag kokade det hela med en litet tsk nyponpulver och phyllisfrön för att ta del av dess nyttigheter.
Toppa det hela med kanel och ät.



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar