torsdag 24 oktober 2013

Hallåå FOKUS

Jag sitter och har precis tryckt i mig mellis och försöker plugga. Jag försöker verkligen men det går verkligen inte bra gör mig, alldeles för ofokuserad!!

Vet inte hur många gånger jag har läst om samma stycke och fortfarande vet jag knappt vad jag läst. Obra!

Jag fick iallafall till ett grymt pass för baksida lår och vader! Phu jag var helt slut och det kändes såå jäkla bra! Det är såhär man önskar att varje pass ska kännas men då uppskattar man det inte. 
Vilket fall då är det en rejäl kick för självförtroendet och motivationen! 
(Ser fram emot morgondagens pass)

Nu är jag bra taggad!!! Det här var precis vad jag behövde <3

Nu till något helt annat... Snart kommer världens bästa eveluttan skruttan! Min fina fina underbara vän <3

Otroligt mysigt att hon kommer såhär en torsdag. Vi ska äta god middag och bara slappa. Hur underbart är inte det!


Nä nu ska jag försöka mig på att läsa lite till innan jag ska ut på en liten promenad och möta upp Evve vid bussen.



Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar