måndag 21 oktober 2013

Uppsala

Vilken underbar helg jag har haft med min älskling i Uppsala!

Att få komma bort från vardagen, bo på hotell och ladda batterierna är något alla borde göra någon gång ibland. Vi får göra om det snart igen men då kanske bara en natt.

Lyxen att få vakna upp i ett hotellrum, låna gymmet och sedan strosa ner till världens härligaste frukostbuffé och mysa lääänge innan man ger sig ut på stan eller vad man nu vill pyssla med under dagen är så harmoniskt. Det är guld och man vårdar verkligen sin relation till tusen. Man pratar och pratar, skrattar, drömmer om framtiden, klär upp sig för varandra och äter gott.

Det största problemet man har är typ "åh vad ska vi äta till lunch/middag", ska vi värma oss på ett mysigt fik...= fantastiskt.

Vi är laddade, utvilade och redo för den nya veckans utmaningar. Även om vi gärna stannat en dag till :)

Otroligt god lunch: jag åt pocherad torskrygg med potatis och palsternackspuré.

Vi hittade en amerikansk butik och vi var ju bara tvungna att prova en twinkie.

Redo för en fördrink i hotellbaren innan middag på stan.

Bara en kopp till, sen är vi redo för en dag på stan efter en stadig frukost.

Uppsala är så vacker på hösten!

Press stop är himmelen för en som jag som älskar tidningar! Det fanns hur mycket som hellst!


Nä nu ska jag på utbildning

LoveYourSelf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar