lördag 19 oktober 2013

Hotell "gymmet"

Haha vilket skämt! Gymmet här på hotellet :)
Det var sååå litet och det var ett otroligt dåligt utbud och gammal utrustning.

Men det hindrar inte mig så jag körde cardio, rehab och så slängde jag in lite biceps. Passade såklart på att göra dagens minut av plankan som är den nuvarande utmaningen.

Jag började med 15 min på cykeln men mitt under tiden så försvann motståndet och det gick inte att öka igen, sadeln var framåtlutad så jag fick kämpa för att inte glida av och det gnisslade å hade sig (gammal cykel). Haha men det gick det med. Pilatesbollen var dåligt uppumpad men gick det med, det fanns inget gummiband så jag kunde inte göra alla övningar i mitt rehabprogram. Dock hittade jag andra lösningar och jag avslutade med cardio, där delade jag upp tiden på gåbandet och trappmaskin.

Hyfsat nöjd med vad jag lyckats åstadkommit trots det "fantastiska" utbudet var det sjukt gott att komma ner till frukostbuffen som är helt fantastisk! 

Äggröra, lax, bröd, frukter, yoghurt, massor med tillbehör till och med sockerfri marmelad och mycket mycket mer. Vi avslutade med att dela på en tallrik med nygräddade våfflor med hemmagjord sylt och grädde. Lyx

En riktigt bra start på denna lördagsmorgon. Jag är fulladdad med energi för en dag som kommer spenderas med en hel del promenerande!



Have a great day


LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar